Friday 28 June 2013

SEGMEN JOM BERKENALAN BERSAMA BLOGGER

join segmen lagi, yang best segmen ni simple je.. ^_^
*KLIK SINI!*
Segmen ni JOM BERKENALAN BERSAMA BLOGGER,,
memandangkan saya blogger baru, so nak join segmen tu rajin je tanggan ni..:D (la sangat haha..^_^)

so lets go kita berkenalan..

memula nama: 
ok, nama penuh aku Niniarniaty BT Ismail (full name) :D
orang panggil nini atau along ^_^

aku lahir tahun 1993 bulan 02 hari 20 >.<"

cita-cita aku pulak, 
memandangkan aku suka menulis so, cita-cita aku nak jadi novelis. suka sangat menulis sampaikan entah apa yang aku tulis, kadang-kadang ayat aku tak tersusun! -,-"

warna kegemaran?? 
aku minat purple campur pink, (ade ke? :P ) haha
benda yang aku sayang, 
ermmm? rasa-rasanya, baju, hanfon dan yang penting semua barang dari hasil tangan aku, aku sayang.
sebab, barang tu hasil titik peluh aku..

ok, yang last ni tujuan aku berblog.
1. aku nak berdakwah melalui alam maya.
2. aku nak perah bakat aku dalam penulisan yang kadang-kadang tak tersusun! =,="
3. aku nak tambah kawan..

tu je kot yang dapat aku bagi tau..^_^"

No comments:

Post a Comment