Thursday 27 June 2013

kehidupan, cinta, awak!


KEHIDUPAN?

CINTA?

AWAK??

Kehidupan??
apa makna kehidupan?
kenapa mencari erti kehidupan?

adakah kehidupan sama seperti mencari cinta??

Adakah kehidupan dan cinta sama seperti mencari awak yang kehilangan cinta dalam sebuah kehidupan tanpa arah??

awak!!
berlari sejauh manapun tanpa sebuah kehidupan yang nyata, tanpa sebuah cinta yang iklas, Awak tak akan dapat mencari makna kehidupan.!

Awak!!
ingatlah, sandarkan cinta awak kepada Allah. cintailah Allah lebih dari awak mencintai diri awak!!

InsyaAllah Awak akan temui!

Awak masa silam saya, 

masa silam bagi saya telah berlalu tanpa perlu saya ingat balik!

BANGKIT tanpa perlu menoleh lagi, andai ingin menoleh pastikan kita kuat!

saya harap awak faham, post ni agak pendek tapi bermakna untuk awak renung. 

RENUNG sejauh mana awak mencari erti kehidupan, sejauh mana awak mencintai Allah.

saya selalu stalk awak! TAPI awak tak pernah berubah. Bagi awak, hidup hanya untuk keseronokan.


No comments:

Post a Comment