Sunday 30 June 2013

entah nak letak tajuk apa ^_^


Bila on je blog aku ni, mula lah cari apa yang tak kena.. perasan tak bila melawat blog aku mesti korang tengok perubahan pada background kan..:D haha.. kadang-kadang bila boring, mula la cari lagu letak pulak lagu dalam blog lepas tu buang, letak lagi buang.. dah habis semua, baru aku melawat blog orang pulak pergi meronda komen apa yang patut..

dah!dah! lupa kan pasal blog ni kejap..^_^

ok, nak kongsi lagi pengalaman aku permulaan perubahan aku. Tapi, sebelum berubah aku pernah dapat hidayah dari Allah.. haaaa! next tyme citer ok ^_^

aku pernah di malukan depan orang ramai.
"eh ustazah! sejak bila ni?"
"eh niey, sejak bila jadi ustazah?"
"kak?"
haa..dorang bukan cakap slow-slow tapi dorang jerit dari jauh.. ya Allah, aku malu!.
sebenarnya masa tu aku nak pergi makan,kebetulan dorang kerja kat kedai makan tu. Dorang junior aku masa skolah dulu, dorang tahu sikap aku macam mana.
aku tak tahu nak letak kat mana muka aku masa tu, semua orang pandang aku. Lepas tu aku ambik keputusan balik dari situ carik kedai makan lain..

Aku kesian kat dorang, dorang masih hanyut dek permainan dunia! 


No comments:

Post a Comment