Monday, 22 July 2013

eh?? maaf ^_^


Assalamualaikum ya akhi wa ukhty..^_^
sekarang aku kembali dengan semangat yang baru.. kakak2, abang2, adik2 yang selalu singgah blog ni. Aku minta maaf ya ^_^.
sebenarnya, semangat aku hilang selepas aku tahu sepupu aku meninggal, aku rasa macam ada je yang tak kena. Nak menaip sangat pun rasa masih penat, lama tak jenguk blog yang aku selalu stalk, nanti ada masa aku jenguk. ^_^



4 comments:

  1. adik banyakkan sabartau...Allah tak kan uji di luar kemampuan kita.....
    selamat kemabali dik :)

    ReplyDelete